czwartek, 17 września 2015

Zmiany, zmiany, zmiany! Pretty amazement zmienia się w... + Ankieta dla czytelników.

Witaj! :) Miałam z tą informacją poczekać aż wszystko będzie gotowe, ale niestety wszystko się przedłuża :(. Mowa tutaj o przejściu na własną domenę :). Bardzo długo z tym zwlekałam, ale w końcu się udało, już ją mam, aczkolwiek jest problem z podpięciem jej do bloga. Jeśli w ostatnich dniach w godzinach popołudniowych próbowałaś odwiedzić moją stronę, to wiesz, że wyświetlał się niestety błąd. Cały czas nad tym pracuję! ;) Z tej okazji mam też dla Ciebie ankietę na temat dalszego rozwoju bloga, będę bardzo wdzięczna jeśli ją wypełnisz. :)
Ale nie napisałam o najważniejszym. Wraz z nową domeną zmieni się nazwa. Będzie nią prostsza, bardziej dla mnie charakterystyczna nazwa birdbeauty.pl :). Obecna była już przekręcana i tak naprawdę nie ma związku ze mną. Niestety przejście na nią jest trudniejsze niż myślałam, dlatego proszę Cię o cierpliwość :)


Jak już wyżej wspomniałam, proszę Cię o wypełnienie ankiety, bo chciałabym wiedzieć co by Cię bardziej zainteresowało oraz co warto zmienić :).



Mam nadzieję, że następny post uda mi się już dodać na nowej domenie, oraz bez problemów w blogrollu, trzymaj kciuki i daj znać co u Ciebie słychać! :)

1 komentarz

  1. Poszło ;) Nowa nazwa faktycznie prostsza, ale równie ładna.
    Zapraszam do mnie na śmieszny, krótki post o codziennych "metamorfozach" moich włosów ;) Zajrzyj w wolnej chwili, lub nie zajrzyj, w każdym razie zapraszam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze ♥