środa, 26 sierpnia 2015

Chwila tylko dla włosów #4: cięcie i oczyszczanie + KONKURS

   Witam Was w nowym poście, przypadkowo znowu w chwili dla włosów ;). Zdecydowałam się w końcu na coś o czym myślałam od dość dawna, czyli znacznie większym cięciu niż centymetr końcówek ;). W ostatnim czasie we włosowej blogosferze sporo było cięć, i w końcu u mnie nożyczki wygrały :D. Zdecydowałam się też zorganizować konkurs, zatem zapraszam do dalszego ciągu ;).



   Jak wspomniałam wyżej, nożyczki chodziły za mną od dłuższego czasu. Ostatnie już części cieniowania były wiecznie suche, raz się strączkowały a raz sterczały ze wszystkie strony. Czasem jak już się uparły to jedno i drugie ;). Oprócz tego całość w chwilach kiedy nie wpadała mi we wszystkie możliwe zamki błyskawiczne albo pod ramię torby to zwisały smętnie postrączkowane. Wszystko to sprowadzało się do tego, że prawie zawsze można było być pewnym, że będę w związanych  włosach. Nieważne czy warkocz czy kok, byle nie rozpuszczone ;). A poza tym chciałam zmiany, po prostu ;).
Absolutnie wcierek nie porzucam, ani zapuszczania także, obecnie uparcie zapuszczam grzywkę, a wyrównanie jej z całą długością będzie moim następnym celem. W obecnej długości zaś czuję się świetnie, żadne cieniowanie u mnie już absolutnie nie istnieje, a włosy nigdy nie wyglądały lepiej (ten, kto jako pierwszy powiedział, że cieniowanie wizualnie dobrze wpływa na cienkie włosy, delikatnie mówiąc bardzo, ale to bardzo się mylił :D ), odzyskały świetną objętość i niesamowicie zaczęły mi się podobać, no! ;)


A jak to wszystko było?
Zaczęłam dzień wcześniej podcinając zmoczone włosy o jakieś 6-8 cm w półkole, a następnie nakładając na kilka centymetrów końcówek olej arganowy. Wczoraj zaś umyłam je szamponem z SLES czyli żurawinową barwą naturalną, bo w ostatnim czasie nie oszczędzałam im silikonów i polimerów, a następnie nałożyłam oczywiście nawilżający natur vital na około pół godziny. Po zmyciu chciałam zafundować jeszcze coś emolientowego, zdecydowałam się na maskę lnianą sylveco, która na moich włosach była dosłownie kilka minut i okazała się po takiej dawce humektantów zbyt lekka. po wyschnięciu nałożyłam na końce i wierzchnią warstwę kilka kropel oleju arganowego.
W efekcie włosy były spuszone, chociaż argan fajnie je wygładził. Świetnie błyszczą i są bardzo miękkie jak zawsze po natur vitalu. Pojawiły się też fale ;). Mimo puchu jestem zadowolona.



KONKURS

Pod wpisem z recenzją mojego ulubionego natur vitala pojawiły się głosy, że chciałybyście ją wypróbować, ale z drogerią natura Wam nie po drodze. Postanowiłam zatem zorganizować konkurs, w którym będzie do wygrania owa maska oraz kuracja do włosów z olejkiem arganowym z isany.

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie? Wymagane jest publiczne zaobserwowanie mojego bloga. Dodatkowy "los" możecie uzyskać obserwując mnie na instagramie ( pretty_amazement ). Maksymalnie możecie więc uzyskać dwie szanse. :)


Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu i fundatorem nagrody jest administrator bloga, czyli ja ;)
2. Konkurs trwa od 26.08.2015 do 12.09.2015 do północy.
3. Aby wziąć udział w konkursie trzeba być publicznym obserwatorem bloga
4. Zwycięzca zostanie ogłoszony do trzech dni od zakończenia konkursu.
5. Na maila z danymi zwycięzcy czekam tydzień, po tym czasie wyłoniony zostanie kolejny zwycięzca.
6. Wysyłka nagrody możliwa jest tylko na terenie Polski
7. Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie pod tym postem w formie przedstawionej we wzorze poniżej.
8. Nagrodą w konkursie jest maska do włosów natur vital oraz kuracja do z olejkiem arganowym z isany.


Wzór zgłoszenia:

Obserwuję bloga jako:
Obserwuję na instagramie Tak/Nie (jeśli tak, to podaj nick :))
E-mail:


Dajcie znać co sądzicie o nowej długości włosów oraz co się u Was ostatnio działo :).

49 komentarzy

  1. Obserwuję bloga jako: Em
    Obserwuję na instagramie Tak - elleemart
    E-mail: elleem@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej lnianej maski sylveco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako: bird cherry
    Obserwuję na instagramie Nie
    E-mail: gadzina.podla@gmail.com

    Twoje włosy bardzo ładnie wyglądają, wcale nie widać puchu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako: Magdalena Anna
    Obserwuję na instagramie Tak - loczusiowo
    E-mail: loczusiowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie kosmetyki Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Obserwuję bloga jako: Laura Liczmańska
    Obserwuję na instagramie: nie
    E-mail: czekolada8154@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  7. Obserwuję bloga jako: Sylwia
    Obserwuję na instagramie Nie
    E-mail: sylwus9870@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: annzad
    Obserwuję na instagramie: nie
    E-mail: as_172@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bardzo ladne wlosy wygladaja na bardzo geste : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Super produkty, a Twoje włosy wyglądają na bardzo efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako: Alicja Orzechowska
    Obserwuję na instagramie: nie, bo nie posiadam :(
    E-mail: alicja259@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Maska NaturVital to mój duży ulubieniec ; ) Masz bardzo ładne włosy! ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. włosiska masz cudne! podziel się:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako: Kathy Leonia
    Obserwuję na instagramie: nie
    E-mail: kathyleonia88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga jako: Szmaragd
    Obserwuję na instagramie Tak: szmaragdowy_deszcz
    E-mail: Mabramek9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę musiała wypróbować tę maskę z sylveco, ogólnie lubię ich produkty więc może i maska będzie dla mnie odpowiednia! :) o tej natur-vital słyszałam już nie jeden raz, jednak u mnie niestety nigdzie nie jest dostępna :/ Masz bardzo ładne włosy i widać, że są zadbane! :) Ja się niestety z moimi nieco namęczę.

    Dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako: Ina
    Obserwuję na Instagramie: Tak, @_najka
    E-mail: n.kolowiecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję bloga jako:KosmetykoFanki
    Obserwuję na instagramie Nie
    E-mail:monika.bistyga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga jako: maddiaa
    Obserwuję na instagramie Tak - mkubiak_
    E-mail: maddia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga jako: sypaaa
    Obserwuję na instagramie: Nie
    E-mail: sypaaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, ze udalo Ci sie zejsc z cieniowania. Swietnie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję bloga jako: lizzie
    Obserwuję na instagramie Tak lizzie33333
    E-mail: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję bloga jako: Monetka M
    Obserwuję na instagramie: Tak panna_z
    E-mail: monetka.hair@gmail.com

    Wiem jakie to jest uczucie gdy schodzi się z cieniowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję bloga jako: Nadia
    Obserwuję na instagramie: Nie
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję bloga jako: Czarna Kawa
    Obserwuję na instagramie : nie
    E-mail: edyta_to@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako: Weronika
    Instagram: NIE
    Email: zoltowskaweronika@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje włosy bardzo się zmieniły odkąd pierwszy raz weszłam na twojego bloga - na lepsze. Oby tak dalej :D
    Obserwuję bloga jako: Martene
    Obserwuję na instagramie Tak, szankoska
    E-mail: szankowska.marta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne włosy i bardzo podoba mi się kolor - jest cudowny!:)
    A zgłoszę się i do konkursu, bo może akurat mi się poszczęści:
    Obserwuję jako; Aglolga
    Instagram: nie posiadam
    email: olsza_@poczta.onet(kropka)pl (anty-spam;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję bloga jako: Aneta Sz.
    Obserwuję na instagramie Tak/Nie (jeśli tak, to podaj nick :)) Nie
    E-mail: drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję bloga jako: Jasminum
    Obserwuję na instagramie: nie
    E-mail: jasminumblog@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję bloga jako: MD BŻ
    Obserwuję na instagramie Nie
    E-mail: groundbreakingbeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję bloga jako: Beauty Essence
    Obserwuję na instagramie: NIE
    E-mail: beautyessence0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję bloga jako: Kamil W
    Obserwuję na Instagramie Nie
    E-mail: kamil.konkurs@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję bloga jako: swiaturody159
    Obserwuję na instagramie Nie
    E-mail: swiaturody159@gmail.com
    Baner: http://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję bloga jako: Aleksandra Szymczyk
    Obserwuję na instagramie: Nie
    E-mail: aleczka11@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję bloga jako Monika Szypa
    Obserwuję na instagramie jako tamlin111
    e-mail tamlin2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję bloga jako: dorota wysocka
    E-mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję bloga jako demo
    Obserwuję na instagramie jako nie
    e-mail edytakuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję bloga jako: r.helt
    Obserwuję na instagramie : Nie
    E-mail: r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako Paulina Stachyra
    paulina.st91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze ♥